FeliciBOX logo in green
0

Jouw merk in FeliciBox

Laat jouw doelgroep kennis maken met jullie producten op een bijzonder moment in hun leven. De merkbeleving op zo’n moment is ijzersterk. Profileer je op deze grote gebeurtenis in het leven van de consument en neem jouw product(en) op in de FeliciBOX, die maandelijks wordt uitgereikt aan nieuwe woning eigenaren en huurders.

Waarom deze doelgroep?

1

Nieuwe huurders en wooneigenaren geven in de eerste zes maanden na hun verhuizing meer uit aan hun woning dan in de daaropvolgende zes jaar. Ook zullen ze tijdens de verhuizing het merendeel van hun huishoudelijke producten vervangen.

2

Via onze FeliciBOXen verbinden we merken met verhuizers op de dag dat ze intrekken, op het moment dat ze beslissingen nemen over de eerste aankopen voor hun nieuwe huis

3

Campagnes worden gemeten via onze maandelijkse enquêtes onder de doelgroep, waardoor we inzicht krijgen in het uitproberen van producten, het inwisselen van aanbiedingen en de koopintentie

4

Uit onderzoek blijkt dat gemiddeld  90% van onze producten wordt gebruikt door de beslisser in het nieuwe huis, en tot 95% het opnieuw gekocht heeft of van plan is het binnen de volgende maand opnieuw te kopen

5

We weten dat een verhuizing een stressvolle tijd is, vooral op financieel gebied, en daarom staan verhuizers zeer open voor aanbiedingen waarmee ze geld kunnen besparen. We zien toonaangevende responspercentages die worden aangedreven door de nauwkeurige en tijdige targeting van een ABC1-doelgroep van hoge waarde, in combinatie met een uniek aantrekkelijk voorstel dat een openpercentage van 100% stimuleert

Hoe werkt het?

Betrokken raken

Bedrijven die naamsbekendheid willen vergroten of proef- en herhaalaankopen willen stimuleren, kunnen op de volgende manieren meedoen:

Productmonsters opgeven

Een aanbieding toevoegen

Een merkartikel toevoegen: b.v. meetlint, zaklamp of radiatorsleutel

Success meten

We voeren maandelijks een onafhankelijke enquête uit, met een gemiddeld responspercentage van 21%, waarin we om feedback vragen over de doos en de inhoud ervan. Dit geeft ons inzicht in de toekomstige koopintenties van verhuizers en stelt ons in staat om het succes van een bepaalde samplingactie of verhuisaanbieding te meten.

Social Media genereren

Verhuizers delen graag foto's van hun FeliciBOX en de inhoud ervan, dus het toevoegen van een product of aanbieding aan onze FeliciBOX is een geweldige manier om de aandacht van jullie merk op sociale media en naamsbekendheid in het algemeen te vergroten.