FeliciBOX logo in green
0
Getekent voorbeeld van een FeliciBOX

Abonnement

Onze gratis FeliciBOXen zijn de perfecte manier om nieuwe huiseigenaren en huurders te bedanken. Geheel gratis te bestellen en voorzien van jullie bedrijfslogo. De boxen bevatten een selectie van lekkernijen, handige schoonmaakproducten en aanbiedingen van toonaangevende huismerken.

Wat zit er in een FeliciBox

Om je aan te melden voor de gratis FeliciBOX service, hoef je alleen het onderstaand
formulier in te vullen.

Als abonnementsklant sturen we maandelijks een pakket van het gekozen aantal dozen naar jullie kantoor. We vragen verder niet naar de gegevens van jullie klanten en in de doos zit een stickervel met jullie logo voor op de FeliciBOX.

De inhoud verandert van maand tot maand (bekijk de foto’s hieronder voor enkele recente voorbeelden), maar de inhoud bevat bijvoorbeeld: Frisdrank, Kleine hapjes, Huishoudproducten, Schoonmaakproducten en meer landelijke merken en producten.

Meld je aan

Vul alle verplichte velden in het onderstaande formulier in om je aan te melden. Zodra we het formulier hebben gecontroleerd en goedgekeurd, registreren we je om onze abonnementsboxen te ontvangen.
Deze service is alleen geldig voor bedrijven

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Frequently Asked Questions

Wat is inbegrepen in de prijs van een FeliciBOX?

Onze geadverteerde prijzen zijn inclusief de inhoud van de doos en de verpakking. Bij een abonnement zijn de verzendkosten ook inbegrepen.

Kan ik een doos rechtstreeks naar een verhuizer sturen?

Nee, op dit moment is het alleen mogelijk dozen naar kantoor te sturen. Consumenten kunnen zelf de doos via de website bestellen.

Kan de FeliciBOX rechtstreeks op mijn kantoor worden geleverd?

Ja, wij kunnen ook bij uw filiaal/kantoor bezorgen.

Kan ik een specifieke datum van levering aangeven?

Onze leveringen zijn altijd van maandag tot vrijdag. Mocht je een andere datum geleverd willen krijgen, dan kan je altijd contact met ons opnemen voor meer opties.

Wanneer worden de FeliciBOXes bezorgd?

Onze leveringen zijn altijd overdag van maandag tot vrijdag.

Kan ik de inhoud van de FeliciBOX wijzigen voor mijn bedrijf

Wij maken de FeliciBOXen naar aanleiding van onze aanwezige producten. Mocht je een meer persoonlijke FeliciBOX willen aanvragen, dan kan je altijd contact met ons opnemen via info@felicibox.nl om te kijken of we wat voor elkaar kunnen betekenen

Wat is de minimale afname?

Voor een abonnement moet er voor een bestelling minstens 100 FeliciBOXen worden afgenomen. Mocht je de mogelijkheden willen weten voor zowel meer als minder afname, neem dan contact met ons op via info@felicibox.nl

Wat is de contractperiode?

Mocht je een abonnement hebben lopen, dan kan deze elke maand opgezegd worden voor de volgende maand.

Hoe wordt mijn abonnement bevestigd?

Je ontvangt een bevestiging per mail na het plaatsen van een bestelling via de website.