FeliciBOX logo in green
0

Frequently Asked Questions

Wat is inbegrepen in de prijs van een FeliciBOX?

Onze geadverteerde prijzen zijn inclusief de inhoud van de doos en de verpakking. Bij een abonnement zijn de verzendkosten ook inbegrepen.

Kan ik een doos rechtstreeks naar een verhuizer sturen?

Nee, op dit moment is het alleen mogelijk dozen naar kantoor te sturen. Consumenten kunnen zelf de doos via de website bestellen.

Kan de FeliciBOX rechtstreeks op mijn kantoor worden geleverd?

Ja, wij kunnen ook bij uw filiaal/kantoor bezorgen.

Kan ik een specifieke datum van levering aangeven?

Onze leveringen zijn altijd van maandag tot vrijdag. Mocht je een andere datum geleverd willen krijgen, dan kan je altijd contact met ons opnemen voor meer opties.

Wanneer worden de FeliciBOXes bezorgd?

Onze leveringen zijn altijd overdag van maandag tot vrijdag.

Kan ik de inhoud van de FeliciBOX wijzigen voor mijn bedrijf

Wij maken de FeliciBOXen naar aanleiding van onze aanwezige producten. Mocht je een meer persoonlijke FeliciBOX willen aanvragen, dan kan je altijd contact met ons opnemen via info@felicibox.nl om te kijken of we wat voor elkaar kunnen betekenen

Wat is de minimale afname?

Voor een abonnement moet er voor een bestelling minstens 100 FeliciBOXen worden afgenomen. Mocht je de mogelijkheden willen weten voor zowel meer als minder afname, neem dan contact met ons op via info@felicibox.nl

Wat is de contractperiode?

Mocht je een abonnement hebben lopen, dan kan deze elke maand opgezegd worden voor de volgende maand.

Hoe wordt mijn abonnement bevestigd?

Je ontvangt een bevestiging per mail na het plaatsen van een bestelling via de website.